Reklam sektörünün günümüzde geldiği noktaya baktığımızda pek çok farklı türevine rastlayabiliyoruz. Eskiden fazlasıyla tekdüze bir gidişat gözlemlense de günümüz şartlarında indoor ve outdoor tasarım ile bunun dışına çıkılabiliyor. Markanızı hiç tahmin etmeyeceğiniz noktalarda ve tahmininizin çok üzerinde kitlelere çok uygun ve etkili bir biçimde duyurmanız mümkün kılınabiliyor. Bunu tabii ki sağlayan en önemli kriter, yapılan tasarımlar, etkileyici bir reklam metni ve slogandan geçiyor. Tasarımsal açıdan kusursuz bir reklamın, hedef kitleniz dışında bile pozitif bir algı uyandıracağından emin olabilirsiniz. Artık sadece büyük ölçekli firmalarla sınırlı olmayan ve aynı zamanda küçük ölçekli firmalarda dahi çok etkili bir reklam türüne dönüşen indoor ve outdoor pazarlama enstrümanları, tasarımla direkt olarak bağdaştırılabilir.











